Licenciranoj Agenciji za zapošljavanje Novotek radna snaga potrebni radnici/radnice za rad u marketu.
Potredni su radnici na sledećim pozicijama: magacioner, kasir, paker, prodavac na beloj liniji, kalkulant i radnik u administraciji.
Mesto rada: Beograd, Velika Plana, Topola, Sopot, Mladenovac.
Magacioner obavlja poslove vezane za prijem i izdavanje robe, kao i vođenje potrebne dokumentacije. Između ostalog zadužen je za prijem robe u magacin (kontrola kvaliteta i kvantiteta robe i vođenje evidencije o prijemu), pravilno održavanje postojeće robe u magacinu, vršenje popisa robe, izdavanje robe sa vođenjem određene dokumentacije (naloga), koordinaciju utovara i istovara robe prilikom prijema i otpreme, održavanje magacinskog prostora, pakovanje robe, pripremu robe za transport, vođenje magacinskih knjiga.
Kasir komunicira sa potrošačima u cilju pružanja informacija o proizvodima i obavlja aktivnosti u vezi sa naplatom robe na fiskalnim kasama gotovinski, čekovima i drugim instrumentima plaćanja. Pakuje robu potrošačima na kasi. Radi na odeljenju, izlagaže robu, prati rokove i isticanje cena.
Prodavac na beloj liniji obično radi na prodajnom štandu ili šalteru gde pruža brzu uslugu kupcima za manje proizvode i usluge. Njegove odgovornosti uključuju prijem tačnih uplata od kupaca, pružanje tačnih informacija o proizvodima i uslugama i održavanje urednog i čistog radnog okruženja. Osim toga, prodavac na beloj liniji može biti odgovoran i za praćenje zaliha proizvoda i obaveštavanje nadležnih o potrebama za dopunom.
Posao pakera u prodavnici uključuje efikasno pakovanje proizvoda prema zahtevima kupaca i standardima prodavnice. Osim toga, obuhvata i održavanje higijenskih standarda pakovanja i radnog prostora. Važno je pažljivo rukovanje proizvodima kako bi se obezbedila kvalitetna usluga i zadovoljstvo kupaca.
Posao kalkulanta u marketu uključuje određivanje cena proizvoda na osnovu troškova nabavke, marži i tržišnih trendova kako bi se osigurala konkurentnost na tržištu. Takođe, kalkulanti prate promene cena i akcije konkurencije kako bi se prilagodili dinamičnom okruženju maloprodaje. Osim toga, odgovorni su za praćenje zaliha, analizu prodaje i identifikaciju proizvoda koji zahtevaju prilagođavanje cena radi povećanja prodaje i profitabilnosti.
Radnik u administraciji u marketu obično obavlja različite administrativne zadatke kao što su vođenje evidencije o proizvodima, upravljanje dokumentacijom o narudžbinama i inventarima, kao i održavanje sistema za evidenciju zaposlenih. Takođe, odgovoran je za obradu ulazne i izlazne dokumentacije, poput faktura, računa i narudžbi, kao i za komunikaciju sa dobavljačima i drugim odeljenjima unutar markete. Radnik u administraciji često pruža podršku menadžmentu u obavljanju različitih zadataka kako bi se osigurala efikasna i glatka operacija markete.
Kontakt telefon: +381653434041